ruenpl

Technika informatyczna. Zarządzanie usługami.

Opis systemu

Technika informatyczna. Zarządzanie usługami

Normy serii ISO/IEC 20000 zostały opracowane dla branży informatycznej. Określają wymagania jakie są stawiane dostawcom usług IT w celu dostarczania zarządzanych usług o jakości akceptowalnej przez klientów, a także reguły postępowania dla procesów zarządzania tymi usługami. Procesy zarządzania usługami pozwalają dać klientowi najlepszą możliwą usługę w celu spełnienia jego biznesowych potrzeb w ramach uzgodnionego poziomu zasobów.

Normy serii ISO/IEC 20000 umożliwiają dostawcom usług IT zrozumienie w jaki sposób podnieść jakość usług dostarczanych klientom.

Korzyści z Certyfikacji

Najczęściej wymieniane przez organizacje korzyści wynikające z wdrożenia i certyfikacji PN-ISO/IEC 20000-1 to m.in.:

  • przejrzystość wydatków na usługi IT,
  • nadzorowanie usługi pod kątem wydatków, umożliwiające właściwe wykonywanie inwestycji,
  • skuteczne monitorowanie i doskonalenie jakości usług.

Komu dedykowana

Sektory branżowe, które głównie zainteresowane są certyfikacją normy  ISO/IEC 20000 to:

  • IT
  • Telekomuikacja

Przebieg Procesu Certyfikacji

Dokumenty do pobrania

  • Wniosek o wycenę kosztów certyfikacji

  • Wniosek o przepisanie certyfikatu

  • Załącznik nr 4

  • Załącznik nr 5

  • Umowa

  • Zasady certyfikacji systemów zarządzania

  • Zasady posługiwania sie znakami

  • SKONTAKTUJ SIĘ

    Zespół ds. Sprzedaży

  • Anna Kłaput

    Kierownik Zespołu ds. Sprzedaży

    + 48 22 46 45 430
    669 454 546
    aklaput@pcbc.gov.pl
  • Danuta Muszyńska

    Menadżer ds. rozwoju rynku

    + 48 22 46 45 437
    669 474 742
    dmuszynska@pcbc.gov.pl
  • Powrót