Zapisz się na nasz
NEWSLETTER

ruenpl

Wymagania niezbędne do uzyskania certyfikatu

Wymagania niezbędne do uzyskania certyfikatu:

  • co najmniej roczna praktyka zawodowa;
  • co najmniej roczna praktyka zawodowa związana z bezpieczeństwem informacji;
  • ukończenie szkoleń zgodnie z wymaganym programem merytorycznym:
    • „Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z PN-ISO/IEC 27001:2007” lub „Informatyczne aspekty zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z PN-ISO/IEC 27001:2007 i ISO/IEC 27002:2007”;
    • „Zarządzanie ryzykiem w bezpieczeństwie informacji”;
    • „Zarządzanie ciągłością działania”;
    • „Audytor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z PN-ISO/IEC 27001:2007”;
    • „Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych”;
    • „Zarządzanie incydentami związanymi z bezpieczeństwem informacji”;
  • zdanie wymaganego programem sprawdzianu.

Wymagany program merytoryczny realizowany w PCBC S.A.:

  • PC29 „Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z PN-ISO/IEC 27001:2007”, lub
  • PC30 „Informatyczne aspekty zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z PN-ISO/IEC 27001:2007 i ISO/IEC 27002:2007”;
  • PC31 „Zarządzanie ryzykiem w bezpieczeństwie informacji”;
  • PC32 „Zarządzanie ciągłością działania”;
  • PC34 „Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z PN-ISO/IEC 27001:2007”;
  • PC42 „Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych”;
  • PC66 „Zarządzanie incydentami związanymi z bezpieczeństwem informacji”.
SKONTAKTUJ SIĘ

Ośrodek Certyfikacji Personelu

  • Danuta Orleańska

    Pełnomocnik ds. certyfikacji osób i systemów bezpieczeństwa żywności

    + 48 22 46 45 510
    dorleanska@pcbc.gov.pl
  • Powrót