Korzyści
Uczestnicy szkolenia poznają:
– wymagania nowej normy ISO 9001:2015 oraz ich interpretację w powiązaniu z podejściem biznesowym w zarządzaniu organizacją
– praktyczne aspekty dokumentowania,wdrażania, utrzymania i doskonalenie systemu zarządzania jakością
– podstawy podejścia procesowego w zarządzaniu
– zastosowanie „myślenia opartego na ryzyku” w zarządzaniu organizacją
– zasady i metody audytowania systemu zarządzania jakością
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
– zrozumieć i określić kontekst działania organizacji oraz jego wpływ na system zarządzania jakością
– zaplanować, wdrożyć oraz sprawnie nadzorować i doskonalić system zarządzania jakością w swojej firmie
– identyfikować szanse i zagrożenia w organizacji oraz organizować działania z nimi związane
– tworzyć i aktualizować dokumentację systemu zarządzania jakością
– planować i przeprowadzać audity wewnętrzne w organizacji
– organizować i dokumentować przeglądy kierownictwa w organizacji
Uczestnicy szkolenia będą znali i rozumieli:
– cele i zasady funkcjonowania systemu zarządzania jakością
– możliwości wynikające z systemu zarządzania jakością dla wzmacniania skuteczności i efektywności działań organizacji