Zapisz się na nasz
NEWSLETTER

ruenpl

Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do realizacji powierzonych zadań w zakresie planowania, dokumentowania, utrzymania, monitorowania i doskonalenia systemu zarządzania jakością.

Korzyści

Uczestnicy szkolenia poznają:

– wymagania nowej normy ISO 9001:2015 oraz ich interpretację w powiązaniu z podejściem biznesowym w zarządzaniu organizacją

– praktyczne aspekty dokumentowania,wdrażania, utrzymania i doskonalenie systemu zarządzania jakością

– podstawy podejścia procesowego w zarządzaniu

– zastosowanie „myślenia opartego na ryzyku” w zarządzaniu organizacją

– zasady i metody audytowania systemu zarządzania jakością

 Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

– zrozumieć i określić kontekst działania organizacji oraz jego wpływ na system zarządzania jakością

– zaplanować, wdrożyć oraz sprawnie nadzorować i doskonalić system zarządzania jakością w swojej firmie

– identyfikować szanse i zagrożenia w organizacji oraz organizować działania z nimi związane

– tworzyć i  aktualizować dokumentację systemu zarządzania jakością

– planować i przeprowadzać audity wewnętrzne w organizacji

– organizować i dokumentować przeglądy kierownictwa w organizacji

Uczestnicy szkolenia będą znali i rozumieli:

– cele i zasady funkcjonowania systemu zarządzania jakością

– możliwości wynikające z systemu zarządzania jakością dla wzmacniania skuteczności i efektywności działań organizacji

Adresaci szkolenia

Szkolenie dla osób zaangażowanych w funkcjonowanie systemu zarządzania jakością w organizacji.

Program

Dzień 1

– Wstęp do zarządzania jakością według ISO 9001

– Pojęcia i definicje dotyczące systemu zarządzania jakością

– Podejście procesowe w zarządzaniu jakością

– Myślenie oparte na ryzyku i jego zastosowanie

– Wymagania normy ISO 9001:2015 – omówienie i interpretacja

Dzień 2

– Wymagania normy ISO 9001:2015 – omówienie i interpretacja c.d.

– Wytyczne do zarządzania dokumentacją

– Zarządzanie wiedzą w organizacji

– Auditowanie systemu zarządzania jakością według ISO 19011

– Zasady i  metody badania zadowolenia klientów

– Nadzorowanie, monitorowanie i pomiar procesów.

– Organizacja i dokumentowanie przeglądu kierownictwa

– Ciągłe doskonalenie

 

Czas trwania

2 dni – 16 godz. lekcyjnych

Dodatkowe informacje o szkoleniu

Cena szkolenia obejmuje organizację szkolenia, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu w formie papierowej.

Dokumenty do pobrania

  • Karta zgłoszenia na szkolenie online

  • SKONTAKTUJ SIĘ

  • Izabela Buncler

    Specjalista ds. szkoleń


    +48 22 464 53 63
    +48 691 452 549
    ibuncler@pcbc.gov.pl
  • Informacje o szkoleniu

    Cena: 1450.00 zł*

    * Do podanych cen należy doliczyć VAT 23%. Ceny nie zawierają kosztów zakwaterowania.

    POBIERZ TERMINARZ SZKOLEŃ

    Wpisz e-mail

    Na 3 dni przed szkoleniem otrzymasz przypomnienie!

    Powrót
    Strona pcbc.gov.pl wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z polityką cookies.
    ZAMKNIJ