Zapisz się na nasz
NEWSLETTER

ruenpl

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. przywiązuje dużą wagę do jakości świadczonych usług, dlatego też do pracy w naszym zespole zapraszamy osoby, które swoimi kompetencjami, doświadczeniem i zaangażowaniem mogą wzbogacić naszą jednostkę certyfikującą.

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z PCBC S.A., złóż już teraz swoją aplikację (CV, list motywacyjny) wraz z następującą klauzulą o ochronie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie dotyczących mnie danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. z siedzibą w Warszawie (zgodnie z Ustawą z dnia 28 czerwca 2016 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2016 poz. 922)” i wyślij na adres: praca@pcbc.gov.pl

Uprzejmie informujemy, że będziemy odpowiadać tylko na aplikacje, które spełniają nasze wymagania.

AUDITOR SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z blisko sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze badań wyrobów oraz certyfikacji osób i systemów zarządzania. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

Zapraszamy do współpracy: AUDITORÓW SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA

Miejsce wykonywania pracy: cała Polska

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie i dokumentowanie auditów,
  • formułowanie ocen i rekomendacji,
  • nawiązywanie długofalowych relacji z Klientem.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o profilu technicznym, ekonomicznym lub pokrewnym,
  • min. 4 –letnie doświadczenie na stanowisku technicznym lub kierowniczym w obszarze wnioskowanego systemu zarządzania,
  • udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu auditów, min. 20 dni auditowych,
  • certyfikat auditora we wnioskowanym systemie zarządzania,
  • znajomość przepisów prawnych związanych z wnioskowanym sektorem biznesowym,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność, dokładność, terminowość oraz konsekwencja w działaniu,
  • umiejętność dobrej organizacji czasu i pracy,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1,
  • doświadczenie w pełnieniu funkcji Pełnomocnika ds. Systemów Zarządzania będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • realną możliwość rozszerzania kompetencji zawodowych,
  • udział w warsztatach dla auditorów i wymianę doświadczeń,
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy, wsparcie w organizacji i realizacji auditów,
  • możliwość uzyskania certyfikatu auditora PCBC S.A.

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz z poniższą klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 28 czerwca 2016 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2016 poz. 922), prowadzonych przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. z siedzibą w Warszawie.” na adres e-mail: praca@pcbc.gov.pl

Oferty nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane.

Jednocześnie wszystkich Państwa uprzejmie informujemy, iż pozwolimy sobie skontaktować się jedynie z wybranymi kandydatami.

kariera_auditor

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z blisko sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze badań wyrobów oraz certyfikacji osób i systemów zarządzania. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

Dołącz do nas na stanowisko:

Specjalista ds. księgowych

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Wymiar etatu: pełen

Zakres obowiązków:

  • dekretowanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • uzgadnianie kont oraz współpraca z przełożonym w okresowym zamykaniu ksiąg
  • weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych
  • wystawianie faktur sprzedaży
  • uzgadnianie w zakresie przychodów ze sprzedaży zapisów w księgach rachunkowych z wystawionymi fakturami i rejestrami VAT
  • przygotowywanie danych do deklaracji podatkowych VAT, VAT-UE oraz JPK_VAT
  • rozliczanie podróży służbowych i zaliczek
  • analiza i obsługa kont rozrachunkowych
  • wysyłka elektroniczna deklaracji do US
  • przygotowywanie dokumentów i raportów na potrzeby Zarządu i instytucji zewnętrznych
  • monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe na kierunkach finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne
  • mile widziany certyfikat na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych Ministerstwa Finansów i/lub certyfikat Stowarzyszenia Księgowych
  • minimum 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w zakresie prowadzenia pełnej księgowości (doświadczenie w firmie usługowej będzie dodatkowym atutem)
  • praktyczna znajomość zasad polskiej rachunkowości, ustaw o podatkach dochodowym i VAT,  mile widziana wiedza i doświadczenie z zakresu rachunkowości zarządczej
  • znajomość zasad rozliczeń podatkowych w obrocie międzynarodowym w zakresie usług
  • umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych oraz sprawozdań dla US, GUS
  • biegła znajomość programu SAGE Symfonia ERP Finanse i Księgowość oraz Symfonia ERP Handel, mile widziana znajomość programu Symfonia ERP ST
  • praktyczna znajomość programu MS Excel
  • umiejętność dobrej organizacji pracy, także pod presją czasu
  • dokładność, terminowość, samodzielność
  • zdolności analityczne
  • umiejętność pracy w zespole oraz wysoki poziom komunikacji interpersonalnej

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej  ponad 55 lat na rynku
  • motywujący system wynagradzania
  • samodzielność w wykonywaniu obowiązków
  • realną możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy
workbook-1205044_960_720

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I DOKUMENTACJI POAUDITOWEJ

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z blisko sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze badań wyrobów oraz certyfikacji osób i systemów zarządzania. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

Dołącz do nas na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta i dokumentacji poauditowej

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Wymiar etatu: pełen

Zakres obowiązków:

  • aktualizowanie bazy danych
  • współpraca z auditorami/ekspertami w obszarze przeprowadzanych auditów
  • nadzór nad przepływem informacji i dokumentacji związanej z prowadzonymi auditami
  • organizacyjne wsparcie auditorów i Klienta
  • prowadzenie korespondencji Zespołu
  • współpraca z pracownikami innych komórek organizacyjnych w zakresie właściwego zarządzania dokumentacją

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe / w trakcie studiów
  • mile widziane doświadczenie w obszarach związanych z obsługą klienta, administracją, zdobyte w jednostce certyfikującej
  • skrupulatność i dokładność
  • umiejętność organizacji pracy
  • komunikatywność
  • praktyczna znajomość MS Office, mile widziane doświadczenie w pracy z bazami danych klientów

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej  ponad 55 lat na rynku
  • motywujący system wynagradzania
  • pakiet benefitów
  • samodzielność w wykonywaniu obowiązków
  • realną możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy

 

pracownik-administracyjny_2

MENEDŻER DS. ROZWOJU RYNKU

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z blisko sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze badań wyrobów oraz certyfikacji osób i systemów zarządzania. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

W związku z rozwojem Zespołu ds. Sprzedaży poszukujemy  kandydatów na stanowisko:

Menedżer ds. rozwoju rynku

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, wybrane obszary Polski

Zakres obowiązków:

  • realizacja celów sprzedażowych
  • budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami
  • opieka nad obecnym Klientem oraz stałe doradztwo w zakresie oferowanych usług
  • budowanie własnego portfela nowych klientów
  • uczestniczenie w negocjacjach handlowych

Nasze wymagania:

  • minimum 3-letnie doświadczenie zdobyte w sprzedaży usług B2B, mile widziane w branży certyfikacyjnej
  • wykształcenie wyższe
  • praktyczna znajomość nowoczesnych narzędzi wspierających procesy sprzedaży
  • komunikatywność i zorientowanie na osiąganie celów
  • dyspozycyjność, odporność na stres
  • prawo jazdy kat. B
  • praktyczna znajomość systemów CRM i MS Office, w szczególności Excel, Power Point

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej  ponad 55 lat na rynku
  • niezbędne szkolenia z zakresu oferowanych usług
  • motywujący system wynagradzania
  • pakiet benefitów
  • samodzielność w wykonywaniu obowiązków
  • realną możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy
13592843_1310370525639828_2576836125332495855_n

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z blisko sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze badań wyrobów oraz certyfikacji osób i systemów zarządzania. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

Dołącz do nas na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Wymiar etatu: pełen

Zakres obowiązków:

  • administracyjna i organizacyjna obsługa Klienta
  • wsparcie Zespołu ds. sprzedaży w prowadzeniu projektów sprzedażowych
  • przygotowywanie ofert i informacji dla Klienta
  • aktualizowanie baz danych
  • obsługa CRM
  • analiza działań konkurencji i bieżące monitorowanie rynku usług certyfikacyjnych
  • wyszukiwanie informacji o wydarzeniach branżowych
  • organizowanie stoisk na targach
  • analizowanie danych sprzedażowych i raportowanie do bezpośredniego przełożonego

Wymagania:

  • minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze obsługi Klienta
  • wykształcenie wyższe
  • komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • dbałość o wysoką jakość obsługi Klienta
  • praktyczna znajomość MS Office i  systemów CRM
  • dodatkowym atutem będzie znajomość obszaru certyfikacji wyrobów i usług

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej  ponad 55 lat na rynku
  • motywujący system wynagradzania
  • pakiet benefitów
  • samodzielność w wykonywaniu obowiązków
  • realną możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy
Man working in call center