Zapisz się na nasz
NEWSLETTER

ruenpl

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. przywiązuje dużą wagę do jakości świadczonych usług, dlatego też do pracy w naszym zespole zapraszamy osoby, które swoimi kompetencjami, doświadczeniem i zaangażowaniem mogą wzbogacić naszą jednostkę certyfikującą.

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z PCBC S.A., złóż już teraz swoją aplikację (CV, list motywacyjny) wraz z następującą klauzulą o ochronie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie dotyczących mnie danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. z siedzibą w Warszawie (zgodnie z Ustawą z dnia 28 czerwca 2016 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2016 poz. 922)” i wyślij na adres: praca@pcbc.gov.pl

Uprzejmie informujemy, że będziemy odpowiadać tylko na aplikacje, które spełniają nasze wymagania.

AUDITOR SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z blisko sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze badań wyrobów oraz certyfikacji osób i systemów zarządzania. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

Zapraszamy do współpracy: AUDITORÓW SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA

Miejsce wykonywania pracy: cała Polska

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie i dokumentowanie auditów,
  • formułowanie ocen i rekomendacji,
  • nawiązywanie długofalowych relacji z Klientem.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o profilu technicznym, ekonomicznym lub pokrewnym,
  • min. 4 –letnie doświadczenie na stanowisku technicznym lub kierowniczym w obszarze wnioskowanego systemu zarządzania,
  • udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu auditów, min. 20 dni auditowych,
  • certyfikat auditora we wnioskowanym systemie zarządzania,
  • znajomość przepisów prawnych związanych z wnioskowanym sektorem biznesowym,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność, dokładność, terminowość oraz konsekwencja w działaniu,
  • umiejętność dobrej organizacji czasu i pracy,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1,
  • doświadczenie w pełnieniu funkcji Pełnomocnika ds. Systemów Zarządzania będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • realną możliwość rozszerzania kompetencji zawodowych,
  • udział w warsztatach dla auditorów i wymianę doświadczeń,
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy, wsparcie w organizacji i realizacji auditów,
  • możliwość uzyskania certyfikatu auditora PCBC S.A.

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz z poniższą klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 28 czerwca 2016 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2016 poz. 922), prowadzonych przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. z siedzibą w Warszawie.” na adres e-mail: praca@pcbc.gov.pl

Oferty nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane.

Jednocześnie wszystkich Państwa uprzejmie informujemy, iż pozwolimy sobie skontaktować się jedynie z wybranymi kandydatami.

kariera_auditor

SPECJALISTA/ EKSPERT DS. CERTYFIKACJI WYROBÓW MEDYCZNYCH

Dołącz do nas na stanowisko:

Specjalista / ekspert ds. certyfikacji wyrobów medycznych

w Zakładzie ds. Certyfikacji Wyrobów Medycznych

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Wymiar czasu pracy: pełen etat

Główne zadania:

  • uczestniczenie w procesach certyfikacji wyrobów medycznych realizowanych w ramach posiadanej autoryzacji
  • koordynowanie prac zespołu ekspertów w zakresie certyfikacji wyrobów medycznych i nadzoru nad wydanymi certyfikatami
  • uczestniczenie w auditach (krajowych i zagranicznych), sporządzanie pisemnych opinii oraz prowadzenie dokumentacji spraw
  • współpraca z ekspertami, auditorami, laboratoriami i instytutami badawczymi w zakresie prowadzonych spraw
  • współtworzenie procedur i wytycznych zapewniających efektywne funkcjonowanie komórki organizacyjnej

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe na kierunkach farmacja, chemia lub pokrewne
  • udokumentowane doświadczenie (w tym staże i praktyki zawodowe) związane z wytwarzaniem  lub/i projektowaniem lub/i badaniem wyrobów wskazanych poniżej – min. 3 lata
  • praktyczna znajomość technologii wytwarzania produktów farmaceutycznych, suplementów diety, wyrobów medycznych
  • znajomość wymagań prawa farmaceutycznego, żywnościowego i GMP
  • znajomość wymagań prawnych w obszarze wyrobów medycznych
  • praktyczna znajomość procesów walidacji w wytwarzaniu produktów leczniczych i wyrobów medycznych
  • rozumienie zasad funkcjonowania technologii analitycznych związanych z oceną produktów farmaceutycznych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • praktyczna znajomość obsługi komputera (pakietu MS Office)
  • umiejętność realizacji złożonych zadań i zdolności organizacyjne
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • gotowość do wyjazdów krajowych i zagranicznych

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej ponad 55 lat na rynku,
  • motywujący system wynagradzania,
  • samodzielność w wykonywaniu obowiązków,
  • realną możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy.
specjalista ds.certyfikacji wyrobów medycznych PCBC

SPECJALISTA DS. BADAŃ WYROBÓW ELEKTRYCZNYCH

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to lider na polskim rynku w zakresie badania i certyfikacji wyrobów, certyfikacji systemów zarządzania oraz szkolenia i certyfikacji osób.

Dołącz do nas na stanowisko:

Specjalista ds. badań wyrobów elektrycznych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

• realizacja procesu badań wyrobów elektrycznych
• prowadzenie dokumentacji dotyczącej badań wyrobów elektrycznych
• zarządzaniem procesem reklamacji w obszarze badań
• kontakt z Klientem na poszczególnych etapach realizacji badań.

Wymagania:

• wykształcenie średnie techniczne o profilu elektrycznym, mile widziane studia wyższe na kierunku elektrotechnicznym lub pokrewnym
• minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu badań wyrobów elektrycznych
• praktyczna znajomość metrologii i technik pomiarowych
• umiejętność analizy badań i interpretacji wymagań normatywnych, w szczególności znajomość normy PN-EN 60335-1, PN-EN 60950-1
• znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodne posługiwanie się dokumentacją techniczną i normatywną w obszarze badań wyrobów elektrycznych
• praktyczna znajomość MS Office

Oferujemy:

• stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej ponad 55 lat na rynku
• motywujący system wynagradzania
• samodzielność w wykonywaniu obowiązków
• realną możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
• przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy

kariera-wyroby elektryczne