Zapisz się na nasz
NEWSLETTER
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodą FMEA dotyczącą zarządzania ryzykiem, która może mieć zastosowanie w rożnych standaryzowanych systemach zarządzania, czy też wynikać z wymagań określonego standardu jak również oczekiwań klienta.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodą FMEA dotyczącą zarządzania ryzykiem, która może mieć zastosowanie w rożnych standaryzowanych systemach zarządzania, wynikać z wymagań określonego standardu, lub oczekiwań klienta.
Szkolenie, którego celem jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu planowania i prowadzenia badań zadowolenia klienta oraz ich wykorzystywania w organizacji.
Szkolenie, którego celem jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu planowania i prowadzenia badań zadowolenia klienta oraz ich wykorzystywania w organizacji.
Szkolenie warsztatowe, ukierunkowane na zdobycie wiedzy teoretycznej oraz praktycznej umiejętności stosowania metody 8D do rozwiązywania problemów jakościowych.
Szkolenie warsztatowe, ukierunkowane na zdobycie wiedzy teoretycznej oraz praktycznej umiejętności stosowania metody 8D do rozwiązywania problemów jakościowych zarówno tych zewnętrznych jak i wewnętrznych.
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikowi szkolenia wiedzy na temat zaawansowanego planowania jakości wyrobu oraz stosowanych narzędzi w przemyśle motoryzacyjnym.
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikowi szkolenia wiedzy na temat zaawansowanego planowania jakości wyrobu oraz stosowanych narzędzi w przemyśle motoryzacyjnym, służących do projektowania nowych wyrobów oraz wdrażania nowych projektów do produkcji seryjnej.
Szkolenie warsztatowe, ukierunkowane na przekazanie wymaganej wiedzy i zbudowanie praktycznej umiejętności samodzielnego przeprowadzenia analizy systemów pomiarowych.
Szkolenie warsztatowe, ukierunkowane na przekazanie wymaganej wiedzy i zbudowanie praktycznej umiejętności samodzielnego przeprowadzenia analizy systemów pomiarowych.
Szkolenie warsztatowe, którego celem jest przedstawienie praktycznych możliwości zastosowania metod SPC- statystycznego sterowania procesami w organizacji.
Szkolenie warsztatowe, którego celem jest przedstawienie praktycznych możliwości zastosowania metod SPC- statystycznego sterowania procesami w organizacji.
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i praktycznej umiejętności identyfikacji przyczyn źródłowych zaistniałych problemów jakościowych.
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i praktycznej umiejętności identyfikacji przyczyn źródłowych zaistniałych problemów jakościowych. Poznanie narzędzi służących do wdrożenia efektywnych i trwałych działań korygujących.
Z pierwszej ręki otrzymuj informacje
dotyczące certyfikacji systemów i wyrobów.
Bądź na bieżąco z naszymi promocjami, wydarzeniami oraz ofertą szkoleń.
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą i prześlemy szczegółowe warunki współpracy.