Zapisz się na nasz
NEWSLETTER
Skarga – wyrażenie niezadowolenia innego niż odwołanie, przez jakąkolwiek osobę lub organizację, w stosunku do każdego obszaru działalności PCBC S.A., wymagające odpowiedzi.
Skargi można składać do PCBC S.A. pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Skargi powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania lub siedziby (w tym kod pocztowy) wnoszącego skargę, w przeciwnym razie są pozostawione bez rozpatrzenia. W przypadku skargi ustnej, PCBC S.A. wymaga jej pisemnego potwierdzenia.
Odpowiedź na każdą skargę wpływającą do PCBC S.A., powinna być udzielona w ciągu 30 dni roboczych od daty jej wpłynięcia. Jeżeli ostateczna odpowiedź nie może być udzielona w tym terminie, w ciągu 30 dni roboczych od daty wpłynięcia skargi PCBC S.A. udziela odpowiedzi, informującej o podjętych działaniach i określa kolejny termin przesłania pełnej odpowiedzi.
Odwołanie – wnoszone przez klienta PCBC S.A. w odniesieniu do decyzji wydanej przez PCBC S.A.
Odwołanie można składać do PCBC S.A. pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Odwołania powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania lub siedziby (w tym kod pocztowy) wnoszącego odwołanie, w przeciwnym razie są pozostawione bez rozpatrzenia. W przypadku odwołania ustnego, PCBC S.A. wymaga jego pisemnego potwierdzenia.
Odwołania od wydanych decyzji mogą być składane do Zarządu w terminie 14 dni roboczych od doręczenia decyzji.
Jeżeli zostaje wydana nowa decyzja lub podtrzymana pierwotna decyzja, PCBC S.A. przekazuje ją wnoszącemu odwołanie w ciągu 14 dni roboczych wraz z uzasadnieniem, sprawa zostaje zamknięta.
Z pierwszej ręki otrzymuj informacje
dotyczące certyfikacji systemów i wyrobów.
Bądź na bieżąco z naszymi promocjami, wydarzeniami oraz ofertą szkoleń.
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą i prześlemy szczegółowe warunki współpracy.