Zapisz się na nasz
NEWSLETTER

enpl

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. przywiązuje dużą wagę do jakości świadczonych usług, dlatego też do pracy w naszym zespole zapraszamy osoby, które swoimi kompetencjami, doświadczeniem i zaangażowaniem mogą wzbogacić naszą jednostkę certyfikującą.

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z PCBC S.A., złóż już teraz swoją aplikację (CV, list motywacyjny) wraz z następującą klauzulą o ochronie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę dla Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. z siedzibą w Warszawie (02-699), przy ul. Kłobuckiej 23A na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją:

[ ] danego procesu rekrutacyjnego,

[ ] przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych.

Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć.” i wyślij na adres: praca@pcbc.gov.pl

Uprzejmie informujemy, że będziemy odpowiadać tylko na aplikacje, które spełniają nasze wymagania.

 

Obowiązek Informacyjny dotyczący przetwarzania przez PCBC S.A. danych osobowych na potrzeby rekrutacji – czytaj więcej

AUDITOR SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze badań i certyfikacji wyrobów, certyfikacji systemów zarządzania oraz prowadzenia szkoleń. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

Zapraszamy do współpracy: AUDITORÓW SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA

Miejsce wykonywania pracy: cała Polska

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie i dokumentowanie auditów,
  • formułowanie ocen i rekomendacji,
  • nawiązywanie długofalowych relacji z Klientem.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o profilu technicznym, ekonomicznym lub pokrewnym,
  • min. 4 –letnie doświadczenie na stanowisku technicznym lub kierowniczym w obszarze wnioskowanego systemu zarządzania,
  • udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu auditów, min. 20 dni auditowych,
  • certyfikat auditora we wnioskowanym systemie zarządzania,
  • znajomość przepisów prawnych związanych z wnioskowanym sektorem biznesowym,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność, dokładność, terminowość oraz konsekwencja w działaniu,
  • umiejętność dobrej organizacji czasu i pracy,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1,
  • doświadczenie w pełnieniu funkcji Pełnomocnika ds. Systemów Zarządzania będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • realną możliwość rozszerzania kompetencji zawodowych,
  • udział w warsztatach dla auditorów i wymianę doświadczeń,
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy, wsparcie w organizacji i realizacji auditów,
  • możliwość uzyskania certyfikatu auditora PCBC S.A.

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz z poniższą klauzulą

„Wyrażam zgodę dla Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. z siedzibą w Warszawie (02-699), przy ul. Kłobuckiej 23A na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją:

[ ] procesu rekrutacyjnego (AUDITOR SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA),

[ ] przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych.

Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć.” na adres e-mail: praca@pcbc.gov.pl

Oferty nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane.

Jednocześnie wszystkich Państwa uprzejmie informujemy, iż pozwolimy sobie skontaktować się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Obowiązek Informacyjny dotyczący przetwarzania przez PCBC S.A. danych osobowych na potrzeby rekrutacji – czytaj więcej

 

kariera_auditor

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I OBSŁUGI KLIENTA

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze badań i certyfikacji wyrobów, certyfikacji systemów zarządzania oraz szkoleń. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

Dołącz do nas na stanowisko:

Specjalista ds. ofertowania i obsługi klienta

w Zespole ds. Sprzedaży i Promocji

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Wymiar etatu: pełen

Zakres obowiązków:

– wsparcie Zespołu ds. Sprzedaży i Promocji w prowadzeniu projektów sprzedażowych,

– aktualizowanie baz danych i bieżąca obsługa CRM,

– bieżąca obsługa klienta (telefon / e-mail),

– sporządzanie ofert handlowych

– analiza działań konkurencji i monitorowanie rynku usług certyfikacyjnych,

– wyszukiwanie informacji o wydarzeniach branżowych,

– analizowanie danych sprzedażowych i raportowanie do bezpośredniego przełożonego.

 

Wymagania:

– minimum roczne doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków,

– minimum średnie wykształcenie, mile widziane wyższe lub w trakcie studiów,

– komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,

– łatwość w nawiązywaniu kontaktów,

– dbałość o wysoką jakość i standardy obsługi Klienta,

– praktyczna znajomość MS Office i  systemów CRM,

– znajomość j. angielskiego na poziomie min. A2,

– dodatkowym atutem będzie znajomość obszaru certyfikacji wyrobów i usług.

 

Oferujemy:

– stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej 60 lat na rynku

– pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną i Pracowniczy Program Emerytalny)

– samodzielność w wykonywaniu obowiązków

– motywujący system wynagradzania

– realną możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

– przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy

 

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz z poniższą klauzulą

„Wyrażam zgodę dla Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. z siedzibą w Warszawie (02-699), przy ul. Kłobuckiej 23A na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją:

[ ] procesu rekrutacyjnego (Specjalista ds. ofertowania i obsługi klienta),

[ ] przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych.

Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć.” na adres e-mail: praca@pcbc.gov.pl

Oferty nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane.

Jednocześnie wszystkich Państwa uprzejmie informujemy, iż pozwolimy sobie skontaktować się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Obowiązek Informacyjny dotyczący przetwarzania przez PCBC S.A. danych osobowych na potrzeby rekrutacji – czytaj więcej

woman-690036_960_720

SPECJALISTA DS. CERTYFIKACJI WYROBÓW MEDYCZNYCH DO DIAGNOSTYKI IN VITRO

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze badań wyrobów oraz certyfikacji systemów zarządzania. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

Obecnie poszukujemy do Zespołu w Zakładzie ds. Certyfikacji Wyrobów Medycznych kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. certyfikacji wyrobów medycznych do diagnostyki  in vitro

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Wymiar etatu: pełen

Zakres obowiązków:

– przeprowadzanie formalnej i merytorycznej oceny dokumentacji wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro;

– nadzór nad całością procesu certyfikacji wyrobów medycznych w obszarze diagnostyki in vitro;

– prowadzenie rejestru wydanych certyfikatów;

– uczestniczenie w audytach w miejscu wytwarzania wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro oraz w audytach podwykonawców i dostawców;

– monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach;

– bezpośredni kontakt i współpraca z wytwórcami, laboratoriami zewnętrznymi, ekspertami, organami krajowymi i zagranicznymi;

– rozwój kompetencji i kwalifikacji zawodowych.

Wymagania:

minimum 4-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziedzinie wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro np. projektowanie, produkcja, badania, audyt, w tym minimum 2 lata doświadczenia w obszarze systemów zarządzania jakością (ISO 9001, ISO 13485)

-wykształcenie wyższe na kierunkach: medycyna, farmacja, analityka medyczna, biotechnologia, inżynieria medyczna lub pokrewne;

– praktyczna znajomość technik i wyrobów medycznych do diagnozowania zakażeń wirusami (m.in. HIV, zapalenie wątroby), poparta doświadczeniem w laboratorium diagnostycznym;

– wiedza w zakresie wymagań prawnych i normatywnych w zakresie wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro;

– praktyczna znajomość tematyki związanej z  zarządzaniem ryzykiem;

– znajomość wymagań dotyczących systemów zarządzania jakością;

-zaawansowana znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikację z klientem, prowadzenie audytów i sporządzanie dokumentacji;

– samodzielność i dobra organizacja pracy;

– gotowość do zagranicznych podróży służbowych.

 

Oferujemy: 

– stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej  blisko 60  lat na rynku;

– odpowiedzialną i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się obszarze;

– realną możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;

– przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy.

 

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz z poniższą klauzulą

„Wyrażam zgodę dla Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. z siedzibą w Warszawie (02-699), przy ul. Kłobuckiej 23A na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją:

[ ] procesu rekrutacyjnego (Specjalista ds. certyfikacji wyrobów medycznych do diagnostyki  in vitro),

[ ] przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych.

Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć.” na adres e-mail: praca@pcbc.gov.pl

Oferty nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane.

Jednocześnie wszystkich Państwa uprzejmie informujemy, iż pozwolimy sobie skontaktować się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Obowiązek Informacyjny dotyczący przetwarzania przez PCBC S.A. danych osobowych na potrzeby rekrutacji – czytaj więcej

laptop-3196481_960_720

INSPEKTOR / AUDITOR – INSPEKCJE ZAKŁADOWEJ KONTROLI JAKOŚCI

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze badań wyrobów i certyfikacji systemów zarządzania. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy  i współpracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

Zapraszamy do współpracy  

INSPEKTORÓW / AUDITORÓW – INSPEKCJE ZAKŁADOWEJ KONTROLI JAKOŚCI

Miejsce wykonywania pracy: cała Polska

Zakres obowiązków:

– prowadzenie Inspekcji Zakładowej Kontroli Produkcji u Producenta,

– sporządzanie dokumentacji i raportów z Inspekcji ZKP,

– organizowanie wyjazdów, zgodnie z harmonogramem.

 Wymagania:

– wykształcenie wyższe o profilu technicznym, na kierunku budownictwo, chemia lub pokrewnym,

– min. 5 lat doświadczenia, w tym w przeprowadzaniu Inspekcji Zakładowej Kontroli Jakości,

– udokumentowane kwalifikacje auditora wiodącego i technicznego,

–  znajomość j. angielskiego i/lub j. rosyjskiego na poziomie min. B2,

– mile widziana znajomość przepisów ustanawiających warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych,

– wiedza w zakresie oceny właściwości użytkowych wyrobów.

Oferujemy:

– umowę cywilnoprawną,

– możliwość wymiany wiedzy i doświadczenia w gronie ekspertów,

– samodzielne i odpowiedzialne zadania,

– wsparcie administracyjne i organizacyjne.

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz z poniższą klauzulą

„Wyrażam zgodę dla Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. z siedzibą w Warszawie (02-699), przy ul. Kłobuckiej 23A na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją:

[ ] procesu rekrutacyjnego (INSPEKTOR/AUDITOR – INSPEKCJE ZAKŁADOWEJ KONTROLI PRODUKCJI),

[ ] przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych.

Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć.” na adres e-mail: praca@pcbc.gov.pl

Oferty nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane.

Jednocześnie wszystkich Państwa uprzejmie informujemy, iż pozwolimy sobie skontaktować się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Obowiązek Informacyjny dotyczący przetwarzania przez PCBC S.A. danych osobowych na potrzeby rekrutacji – czytaj więcej

nik-macmillan-280300-unsplash

TRENERZY DO ZESPOŁU DS. SZKOLEŃ

Zostań TRENEREM i rozpocznij współpracę z Zespołem ds. Szkoleń PCBC S.A.

Zapraszamy do współpracy  specjalistów zainteresowanych dołączeniem do grona Trenerów Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Szukamy osób, które chcą dzielić się swoją wiedzą z innymi oraz przekazywać zdobyte doświadczenie na szkoleniach.

Szerokie zainteresowanie oferowanymi przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji szkoleniami, pojawiające się nowe tematy oraz nacisk na najwyższą jakość oferowanych przez nasz usług szkoleniowych, aktywizuje Zespół ds. Szkoleń do poszukiwania najwyższej klasy specjalistów z doświadczeniem z wielu branż i przedsiębiorstw.

Jeżeli zechcieliby Państwo dołączyć do grona naszych Trenerów prosimy o opracowanie kwestionariusza osobowego, w których opiszecie Państwo:

  • Posiadane kwalifikacje oraz kompetencje;
  • Odbyte szkolenia z dziedziny specjalizacji;
  • Doświadczenie związane z obszarem specjalizacji;
  • Doświadczenie związane z prowadzeniem szkoleń/wykładów;

Prowadzimy ciągłą rekrutację dla Trenerów. Prosimy o przesłanie kwestionariusza osobowego oraz CV na poniższy adres:

e-mail: praca@pcbc.gov.pl

 

Dodatkowe informacje:

Kontakt z Zespołem ds. Szkoleń

Tel.: +48 22 46 45 258

+48 22 46 45 363

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę dla Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. z siedzibą w Warszawie (02-699), przy ul. Kłobuckiej 23A na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją:

[ ] procesu rekrutacyjnego (TRENER DO ZESPOŁU DS. SZKOLEŃ)

[ ] przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych.

Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć.” na adres e-mail: praca@pcbc.gov.pl

Oferty nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane.

Jednocześnie wszystkich Państwa uprzejmie informujemy, iż pozwolimy sobie skontaktować się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Obowiązek Informacyjny dotyczący przetwarzania przez PCBC S.A. danych osobowych na potrzeby rekrutacji – czytaj więcej

 

Business training at office

MENEDŻER DS. ROZWOJU RYNKU

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze badań i certyfikacji wyrobów, certyfikacji systemów zarządzania oraz prowadzenia szkoleń. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

W związku z rozwojem Zespołu ds. Sprzedaży poszukujemy  kandydatów na stanowisko:

Menedżer ds. rozwoju rynku

Miejsce wykonywania pracy: województwo pomorskie

Zakres obowiązków:

  • realizacja celów sprzedażowych
  • budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami
  • opieka nad obecnym Klientem oraz stałe doradztwo w zakresie oferowanych usług
  • budowanie własnego portfela nowych klientów
  • uczestniczenie w negocjacjach handlowych

Nasze wymagania:

  • minimum 3-letnie doświadczenie zdobyte w sprzedaży usług B2B, mile widziane w branży certyfikacyjnej
  • wykształcenie wyższe
  • praktyczna znajomość nowoczesnych narzędzi wspierających procesy sprzedaży
  • komunikatywność i zorientowanie na osiąganie celów
  • dyspozycyjność, odporność na stres
  • prawo jazdy kat. B
  • praktyczna znajomość systemów CRM i MS Office, w szczególności Excel, Power Point

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej  60 lat na rynku
  • niezbędne szkolenia z zakresu oferowanych usług
  • motywujący system wynagradzania
  • pakiet benefitów
  • samodzielność w wykonywaniu obowiązków
  • realną możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz z poniższą klauzulą

„Wyrażam zgodę dla Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. z siedzibą w Warszawie (02-699), przy ul. Kłobuckiej 23A na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją:

[ ] procesu rekrutacyjnego (MENEDŻER DS. ROZWOJU RYNKU),

[ ] przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych.

Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć.” na adres e-mail: praca@pcbc.gov.pl

Oferty nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane.

Jednocześnie wszystkich Państwa uprzejmie informujemy, iż pozwolimy sobie skontaktować się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Obowiązek Informacyjny dotyczący przetwarzania przez PCBC S.A. danych osobowych na potrzeby rekrutacji – czytaj więcej

 

13592843_1310370525639828_2576836125332495855_n