Zapisz się na nasz
NEWSLETTER

enpl

KIEROWNIK ZESPOŁU DS. CERTYFIKACJI WYROBÓW MEDYCZNYCH

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. o firma z sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze certyfikacji systemów zarządzania, badań i certyfikacji wyrobów oraz organizacji szkoleń. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kierownik Zespołu ds. Certyfikacji Wyrobów Medycznych w Biurze Certyfikacji Wyrobów Medycznych

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, pełen etat

Zakres obowiązków:

  • Kierowanie całokształtem prac w Zespole ds. Certyfikacji Wyrobów Medycznych
  • Odpowiedzialność  za merytoryczną działalność w nadzorowanym obszarze,
  • Organizacja i nadzór procesów certyfikacji wyrobów medycznych będących w zakresie notyfikacji PCBC S.A,
  • Współpraca z ekspertami oraz obsługa ich działalności w sprawach wynikających z zakresu działalności,
  • Kontakt i współpraca z producentami, ekspertami, instytucjami krajowymi i zagranicznymi
  • Podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych poprzez udział w różnych formach szkoleń,
  • Realizacja zadań dotyczących obsługi certyfikacji wyrobów medycznych,

Wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w obszarze wyrobów medycznych np. projektowanie, produkcja, badania, audyt i/lub doświadczenie w obszarze systemów zarządzania jakością ISO 9001, ISO 13485,
  • wykształcenie wyższe profilowe – inżynieria biomedyczna, elektronika medyczna, inżynieria materiałowa farmacja, chemia leków, biochemia, biotechnologia, inżynieria chemiczna lub pokrewne
  • wiedza w zakresie wymagań prawnych i normatywnych w obszarze wyrobów medycznych,
  • zaawansowana znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikację z klientem, prowadzenie audytów i sporządzanie dokumentacji,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • gotowość do krajowych i zagranicznych podróży służbowych
  • mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołem lub zarządzaniem projektami

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej ponad 60 lat na rynku,
  • odpowiedzialną i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się obszarze,
  • realną możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • możliwość przystąpienia do  prywatnej opieki medycznej o bogatym zakresie usług,
  • Pracowniczy Program Emerytalny,
  • dostęp do platformy nauki języka angielskiego i niemieckiego – e-tutor,
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres praca@pcbc.gov.pl, lub aplikując bezpośrednio poprzez poniższy przycisk „Aplikuj”.

pracownicy biurowi

MŁODSZY SPECJALISTA DS. CERTYFIKACJI WYROBÓW I USŁUG (EKOLOGICZNYCH)

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze badań i certyfikacji wyrobów, certyfikacji systemów zarządzania oraz prowadzenia szkoleń. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

Dołącz do nas na stanowisku:

Młodszy Specjalista ds. certyfikacji wyrobów i usług (ekologicznych)

 Miejsce wykonywania pracy:  Warszawa (stacjonarnie)

Wymiar czasu pracy: pełen etat

Twoje zadania:

  • uczestniczysz w procesach certyfikacji, w tym w auditach/inspekcjach;
  • prowadzisz ocenę dokumentacji związanej z certyfikacją wyrobów i usług na oznakowanie ekologiczne;
  • weryfikujesz aktualność dokumentów odniesienia i przepisów prawnych związanych z prowadzoną certyfikacją;
  • prowadzisz nadzór nad wydanymi certyfikatami;
  • aktywnie pozyskujesz nowych klientów;
  • utrzymujesz współpracę z Klientami;
  • uczestniczysz w działaniach marketingowych zwiększających rozpoznawalność prowadzonej certyfikacji oraz znaków ekologicznych;
  • regularnie podnosisz swoje kompetencje.

 Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub chemiczne;
  • doświadczenie w projektowaniu, badaniu, wytwarzaniu lub kontroli jakości produktów chemicznych, w tym detergentach, kosmetykach, farbach i lakierach;
  • mile widziane doświadczenie w pracy w prowadzeniu certyfikacji wyrobów/usług/systemów lub w prowadzeniu inspekcji / auditów;
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • prawo jazdy kat. B;
  • dodatkowym atutem będzie znajomość norm związanych z zarządzaniem jakością PN-EN/ISO 9001 i/lub posiadanie ukończonego kursu auditora systemu zarządzania jakością.

 Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej 60 lat na rynku;
  • realną możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
  • uczestniczenie w międzyzespołowych projektach wykraczających poza standardowe obowiązki;
  • prywatną opiekę medyczną o bogatym zakresie usług;
  • PPE – Pracowniczy Program Emerytalny;
  • możliwość rozwoju kompetencji językowych – dostęp do platformy e-tutor i stacjonarne zajęcia
    angielskiego;
  • samodzielność w wykonywaniu obowiązków;
  • przyjazną atmosferę, w profesjonalnym środowisku pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres praca@pcbc.gov.pl, lub aplikując bezpośrednio poprzez poniższy przycisk  „Aplikuj”.

spotkanie biznesowe

MŁODSZY SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze certyfikacji systemów zarządzania, badań i certyfikacji wyrobów oraz organizacji szkoleń. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

Dołącz do nas na stanowisko: Młodszy specjalista ds. szkoleń

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Wymiar etatu: pełen etat

Co zyskasz:

satysfakcję z bycia członkiem zespołu, który pracuje z pasją i dzieli się sukcesem

– doskonalisz swoje umiejętności sprzedaży i organizacji szkoleń

– możliwość rozwoju kompetencji poprzez udział w szkoleniu/ach, które realizujemy

– zaufanie i samodzielność w wykonywaniu obowiązków

– przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy

– pakiet benefitów dodatkowych

– stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie, która posiada Godło „Inwestor w Kapitał Ludzki”

Zakres obowiązków:

– sprzedaż szkoleń otwartych i zamkniętych do klienta biznesowego

– organizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w koordynowanym obszarze

– projektowanie nowych szkoleń

– obsługa administracyjna i  techniczna szkoleń

– planowanie harmonogramów

– współpraca z obecnymi trenerami oraz pozyskiwanie nowych

– współpraca z ośrodkami szkoleniowymi

– sporządzanie raportów i  statystyk dotyczących szkoleń

– współpraca z uczelniami wyższymi

Wymagania:

– wykształcenie min. średnie / w trakcie studiów

– mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta

– komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

– aktywność i inicjatywa w działaniu

– umiejętność planowania działań własnych,

– otwartość na współpracę z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

– praktyczna znajomość MS Office, MS Teams, ZOOM

– dążenie do ciągłego doskonalenia i rozwoju

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres praca@pcbc.gov.pl, lub aplikując bezpośrednio poprzez poniższy przycisk  „Aplikuj”.

pracownicy biurowi
Strona pcbc.gov.pl wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z polityką cookies.
ZAMKNIJ