Oferty pracy | PCBC S.A. | Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A.

Zapisz się na nasz
NEWSLETTER

enpl

Główny specjalista ds. rozwoju rynku

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze badań wyrobów oraz certyfikacji osób i systemów zarządzania. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

Dołącz do nas na stanowisko: Główny specjalista ds. rozwoju rynku

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa i obszar całej Polski

Wymiar etatu: pełen etat

 Zakres obowiązków:

  • realizujesz cele sprzedażowe
  • pozyskujesz nowych klientów i rozwijasz relacje z obecnymi
  • negocjujesz i finalizujesz warunki umów z klientami i współpracownikami
  • aktywnie rozwijasz, identyfikujesz i kwalifikujesz szanse sprzedażowe
  • monitorujesz i analizujesz dane rynkowe dotyczące segmentu oraz konkurencji
  • poszukujesz nowych obszarów aktywności Spółki

Wymagania:

  • minimum 3-letnie doświadczenie zdobyte w sprzedaży, mile widziane w branży usług certyfikacyjnych lub badań laboratoryjnych
  • wykształcenie wyższe
  • praktyczna znajomość nowoczesnych narzędzi wspierających procesy sprzedaży B2B
  • komunikatywność  i zorientowanie na osiąganie celów
  • kreatywność i inicjatywa
  • mile widziana znajomość rynku jednostek certyfikacyjnych
  • prawo jazdy Kat. B i gotowość do częstych wyjazdów służbowych

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej od 65 lat na rynku
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, tel. kom. laptop)
  • możliwość przystąpienia do  prywatnej opieki medycznej o bogatym zakresie usług
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • dofinansowanie do kart Multisport
  • samodzielność w wykonywaniu obowiązków
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

pracownicy biurowi

Z-ca Dyrektora ds. certyfikacji wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. o firma z sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze certyfikacji systemów zarządzania, badań i certyfikacji wyrobów oraz organizacji szkoleń. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:  Z-ca Dyrektora ds. certyfikacji wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro

w Biurze Certyfikacji Wyrobów Medycznych

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, pełen etat

Zakres obowiązków:

  • Wdrażanie procedur i polityk w zakresie procesów certyfikacji wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro
  • Nadzór nad budżetem podległego działu
  • Odpowiedzialność  za działania w ramach oceny zgodności w odniesieniu do wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro,
  • Odpowiedzialność za działania i decyzje podejmowane przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro, w tym zobowiązania umowne
  • Organizacja i nadzór procesów certyfikacji wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro
  • Kontakty z organem odpowiedzialnym za jednostki notyfikowane oraz obowiązki w zakresie komunikacji z innymi właściwymi organami, Komisją Europejską oraz innymi jednostkami notyfikowanymi w zakresie wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro.
  • Podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych poprzez udział w różnych formach szkoleń,

Wymagania:

  • minimum czteroletnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w obszarze wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro np. projektowanie, produkcja, badania naukowe, testowanie, audyt i/lub doświadczenie w obszarze systemów zarządzania jakością np. ISO 9001, ISO 13485,
  • wykształcenie wyższe profilowe – analityka medyczna, diagnostyka laboratoryjna, medycyna, farmacja, inżynieria biomedyczna lub pokrewne
  • wiedza w zakresie wymagań prawnych i normatywnych w obszarze wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro,
  • zaawansowana znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikację z zainteresowanymi stronami,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • gotowość do krajowych i zagranicznych podróży służbowych
  • mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołem

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej ponad 60  lat na rynku,
  • odpowiedzialną i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się obszarze,
  • realną możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • możliwość przystąpienia do  prywatnej opieki medycznej o bogatym zakresie usług,
  • Pracowniczy Program Emerytalny,
  • naukę języka angielskiego,
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy.
spotkanie biznesowe

Specjalista ds. badań

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z 65-letnim doświadczeniem w obszarze badań i certyfikacji wyrobów, certyfikacji systemów zarządzania oraz prowadzenia szkoleń. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

Poszukujemy – Specjalisty ds. badań do naszego Laboratorium  Nawozów i Wyrobów Chemicznych

Miejsce wykonywania pracy: Piła, pełen etat

Zakres obowiązków:

  • udział w procesie badań wyrobów chemicznych, przygotowywanie odczynników oraz próbek do badań
  • wykonywanie analiz laboratoryjnych
  • interpretacja i opracowanie uzyskanych wyników
  • sporządzanie sprawozdań z badań
  • rozwijanie swoich kompetencji i kwalifikacji w zakresie badań wyrobów chemicznych

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe o profilu chemicznym lub pokrewnym
  • doświadczenie w pracy w laboratorium chemicznym na stanowisku o podobnym zakresie czynności
  • praktyczna znajomość technik analitycznych klasycznych i instrumentalnych AAS, ICP0 oraz umiejętność wdrażania i weryfikacji metod badawczych
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca posługiwanie się dokumentacją w obszarze badań oraz obsługę sprzętu laboratoryjnego
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • atutem będzie znajomość systemu zarządzania wg normy PN-EN ISO/IEC 17025

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej 65 lat na rynku
  • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej o bogatym zakresie usług
  • dofinansowanie do kart Multisport
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • realną możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego, posiadamy własne centrum szkoleniowe
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy w firmie wyróżnionej Godłem „Inwestora w Kapitał Ludzki” w 2023 roku.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PCBC S.A. z siedzibą w Warszawie.”

medyk prowadzący badania

Specjalista ds. systemów zarządzania

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to firma z 65-letnim doświadczeniem w obszarze badań i certyfikacji wyrobów, certyfikacji systemów zarządzania oraz prowadzenia szkoleń. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

Specjalista ds. systemów zarządzania

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania:

  • prowadzisz dokumentację systemu zarządzania w Spółce, w szczególności aktualizujesz dokumentację systemową, przygotowujesz projekty dokumentacji
  • współpracujesz z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie aktualizacji dokumentacji systemowej
  • monitorujesz terminową i prawidłową realizację audytów wewnętrznych, zgodnie z przyjętym planem auditu na dany rok
  • sporządzasz i przygotowujesz dokumentację na potrzeby obszaru akredytacji, tj. między innymi zestawienia danych, statystyki, prezentacje
  • uczestniczysz w pracach grup projektowych Spółki

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 2 lata pracy w obszarze systemów oceny zgodności
  • mile widziane uprawnienia auditora wewnętrznego, zewnętrznego
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności zaawansowana znajomość funkcji edytora tekstu MS Word i MS PowerPoint na poziomie animowania wykresów,
  • umiejętność pracy z dużą ilością dokumentów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • dobra organizacja pracy i umiejętność koordynowania wielu zadań

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej  na rynku od 65  lat
  • realną możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania dodatkowych uprawnień auditorskich – posiadamy własne centrum szkoleniowe
  • możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego – dostęp do platformy językowej i zajęcia w grupach
  • benefity pracownicze: prywatna opieka medyczna o bogatym zakresie świadczeń, karty Multisport, Pracowniczy Program Emerytalny i wiele innych
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PCBC S.A. z siedzibą w Warszawie.

biznesmen-przy-uzyciu-laptopa-podczas-posiedzenia-zarzadu

Specjalista ds. kontrolingu

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. o firma z sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze certyfikacji systemów zarządzania, badań i certyfikacji wyrobów oraz organizacji szkoleń. Kierujemy się niezmiennie żelazną zasadą bezstronności, wiarygodności i rzetelności w podejmowanych działaniach. Kluczem do naszego sukcesu są pracownicy o wysokich kompetencjach i najwyższej klasy partnerzy, z którymi wspólnie realizujemy kolejne projekty.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. kontrolingu

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, pełen etat

Zakres obowiązków:

  • Utrzymanie i rozwój narzędzi dostarczających informację zarządczą w Spółce
  • Udział w przygotowaniu budżetu rocznego, planu wieloletniego, monitorowanie oraz kontrola ich realizacji
  • Bieżąca analiza i raportowanie wyników finansowych dla Zarządu oraz Kadry zarządzającej
  • Sporządzanie raportów miesięcznych kosztów wg działów, dla Zarządu oraz Kierowników działów
  • Kontrola kosztów oraz analiza czynników mających wpływ na ich zmniejszenie
  • Odpowiedzialność za jakość i poprawność raportowanych danych
  • Weryfikacja kompletności i poprawności alokacji analitycznej dokumentów kosztowych
  • Weryfikacja opisu merytorycznego dokumentów księgowych pod kątem wymiarowania kontrolingowego
  • Przygotowywanie analiz, raportów, prezentacji ad-hoc

Wymagania:

  • wykształcenie o profilu ekonomicznym lub matematycznym, z zakresu finansów, rachunkowości, kontrolingu, księgowości lub pokrewne
  • doświadczenie w kontrolingu lub na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków,
  • praktyczna wiedza z zakresu zasad rachunkowości finansowej i zarządczej,
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • zaangażowanie, dokładność oraz samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • biegła praca z Microsoft Office 365 m.in. PowerPoint, PowerBI, Teams, Excel (w szczególności PowerQuery/PowerPivot),
  • umiejętność konsolidacji danych pochodzących z różnych baz danych i systemów,
  • podstawowa znajomość języka SQL
  • praktyczna znajomość systemów informatycznych klasy ERP, w tym narzędzi typu Business Intelligence, (mile widziana znajomość systemu Symfonia)

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie działającej ponad 60  lat na rynku,
  • odpowiedzialną i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się obszarze,
  • realną możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej o bogatym zakresie usług,
  • Pracowniczy Program Emerytalny,
  • naukę języka angielskiego,
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy.
pcbc Kariera
Strona pcbc.gov.pl wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z polityką cookies.
ZAMKNIJ