Szkolenie online O244-Weryfikacja kontrahenta - praktyczne aspekty procesu pozyskiwania informacji - PCBC S.A.

Zapisz się na nasz
NEWSLETTER

enpl

Szkolenie jednodniowe poświęcone weryfikacji kontrahenta – praktycznym aspektom procesu pozyskiwania informacji.

Korzyści

Po szkoleniu uczestnik:

  • Posiądzie kompetencje w zakresie efektywnego wykorzystania narzędzi weryfikacji partnerów biznesowych i optymalizację procesów biznesowych.
  • Posiądzie wiedze w zakresie opracowania skutecznego procesu analitycznego,
  • Zrozumie ryzyko zagrożenia bezpieczeństwa szpiegostwem przemysłowym,
  • Rozwinie umiejętności prognozowania, poprawi efektywność decyzji oraz reagowania, co w perspektywie ma zwiększać odporność organizacji na ryzyka zagrożeń oraz ochronę zasobów.

Adresaci

  • Pracownicy odpowiedzialni za obszar Compliance i Zarządzania ryzykiem.
  • Pracownicy pionu bezpieczeństwa osobowego i informacji.
  • Pracownicy pionu strategii i rozwoju.
  • Pracownicy audytu.
  • Menadżerowie i kadra zarządzająca.
  • Kierownicy zespołów projektowych.

Program i czas trwania

  • Możliwości i narzędzia wspomagające kwerendę danych w sieci.
  • OPSEC – bezwzględna higiena pracy OSINT.
  • Problemy z OPSEC.
  • Profilaktyka OPSEC.
  • Weryfikacja potencjalnych partnerów biznesowych.
  • Podstawy prawne i ograniczenia.
  • Identyfikacja ryzyka pozyskiwania informacji.
  • Kryteria i etapy weryfikacji.
  • Sygnały ostrzegawcze.
  • Weryfikacja krajowa vs zagraniczna.
  • Listy sankcyjne.
  • Raportowanie.
  • Wykorzystanie outsourcingu w procesie weryfikacji kontrahenta – szanse i ryzyka.
  • Wywiadownie Gospodarcze.
  • Agencje Detektywistyczne.
  • Firmy konsultingowe.
  • Kancelarie prawne.
  • Zagrożenia związane z niewłaściwie realizowanym procesem weryfikacji kontrahenta.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień – 8 godzin lekcyjnych

Dodatkowe informacje o szkoleniu

Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu w formie papierowej.
Cena szkolenia obejmuje: organizację szkolenia, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w formie papierowej.

 

 

 

Szkolenie opracowane przy współpracy z partnerem biznesowym E-nform Sp. z o.o.

SKONTAKTUJ SIĘ

  • Natalia Nowak

    Specjalista ds. szkoleń i organizacji eventów


    +48 22 464 52 31
    +48 669 474 742
    nnowak@pcbc.gov.pl
  • Informacje o szkoleniu

    Cena: 890.00 zł*

    Cena: 890.00 zł*

    * Do podanych cen należy doliczyć VAT 23%. Ceny nie zawierają kosztów zakwaterowania.

    Wpisz e-mail

    Na 3 dni przed szkoleniem otrzymasz przypomnienie!

    Powrót
    Strona pcbc.gov.pl wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z polityką cookies.
    ZAMKNIJ