Zapisz się na nasz
NEWSLETTER

enpl

Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do realizacji powierzonych zadań w zakresie planowania, dokumentowania, utrzymania, monitorowania i doskonalenia systemu zarządzania jakością.

Korzyści

Przygotowanie uczestników do realizacji  powierzonych  zadań  w zakresie planowania, dokumentowania, utrzymania, monitorowania i doskonalenia  systemu zarządzania jakością.

Uczestnicy poznają:

– wymagania nowej normy ISO 9001:2015 oraz ich interpretację w powiązaniu z podejściem biznesowym w zarządzaniu organizacją

– praktyczne aspekty dokumentowania,  wdrażania, utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania jakością

– podstawy podejścia procesowego w zarządzaniu

– zastosowanie  „myślenia opartego na ryzyku” w zarządzaniu organizacją

– zasady i metody audytowania systemu zarządzania jakością

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

– zrozumieć i określić kontekst działania organizacji oraz jego wpływ na  system zarządzania jakością

– zaplanować, wdrożyć oraz sprawnie nadzorować i doskonalić system zarządzania jakością w swojej firmie.

– identyfikować szanse i zagrożenia w organizacji oraz organizować działania z nimi związane

– tworzyć i  aktualizować dokumentacje systemu zarządzania jakością

– planować i przeprowadzać audity wewnętrzne w organizacji

– organizować i dokumentować przeglądy kierownictwa w organizacji

Uczestnicy będą znali i rozumieli:

– cele i zasady funkcjonowania systemu zarządzania jakością

– możliwości  wynikające z systemu zarządzania jakością  dla wzmacniania skuteczności i efektywności działań organizacji

Program

Dzień 1
– Wstęp do zarządzania jakością według ISO 9001
– Pojęcia i definicje dotyczące systemu zarządzania jakością
– Podejście procesowe w zarządzaniu jakością
– Myślenie oparte na ryzyku i jego zastosowanie
– Wymagania normy ISO 9001:2015 – omówienie i interpretacja
Dzień 2
– Wymagania normy ISO 9001:2015 – omówienie i interpretacja c.d.
– Wytyczne do zarządzania dokumentacją
– Zarządzanie wiedzą w organizacji
– Auditowanie systemu zarządzania jakością według ISO 19011
– Zasady i metody badania zadowolenia klientów
– Nadzorowanie, monitorowanie i pomiar procesów.
– Organizacja i dokumentowanie przeglądu kierownictwa
– Ciągłe doskonalenie

Czas trwania szkolenia

2 dni – 16 godz. lekcyjnych

Dodatkowe informacje o szkoleniu

Po zdaniu egzaminu uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.

Dokumenty do pobrania

  • Karta zgłoszenia na szkolenie

  • SKONTAKTUJ SIĘ

  • Izabela Buncler

    Specjalista ds. szkoleń


    +48 22 464 53 63
    +48 691 452 549
    ibuncler@pcbc.gov.pl
  • Informacje o szkoleniu

    Cena: 1650.00 zł*

    * Do podanych cen należy doliczyć VAT 23%. Ceny nie zawierają kosztów zakwaterowania.

    Wpisz e-mail

    Na 3 dni przed szkoleniem otrzymasz przypomnienie!

    POWIĄZANE PRODUKTY

    Szkolenie PC04 - Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością (IQNet No MTS001)

    Szkolenie warsztatowe, ukierunkowane na praktyczne przygotowanie do samodzielnego planowania i przeprowadzania wewnętrznych auditów systemu zarządzania jakością.

    Szkolenie PC141- Auditor Wiodący Systemu Zarządzania Jakością

    Kompleksowe szkolenie, które pozwoli auditorom w pełni zrozumieć zasady auditowania oraz nabyć wiedzę w jaki sposób skuteczny i praktyczny prowadzić audit.

    PN-EN ISO 9001

    System zarządzania jakością.

    Szkolenie PC93 - Zarządzanie procesami, pomiar i ocena procesów

    Szkolenie warsztatowe dotyczące metod pomiarów i analizy zidentyfikowanych procesów.

    Powrót
    Strona pcbc.gov.pl wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z polityką cookies.
    ZAMKNIJ