Certyfikacja systemów zarządzania

Certyfikacja Systemów Zarządzania – korzyść z jakości

Akredytacje PCBC S.A.

Certyfikacja Systemów Zarządzania oferowana przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to klucz do zwiększenia rentowności, wydajności i skuteczności działania Państwa organizacji. Stanowi gwarancję bezpieczeństwa, ograniczenia ryzyka biznesowego i zrównoważonego rozwoju Państwa firmy. Podnosi jakość oraz umożliwia podążanie za rynkiem, dzięki zapewnieniu zgodności z wymaganiami rynków docelowych.

PCBC S.A. posiada akredytację PCA: AC 019, PL-V-0011 w zakresie systemów zarzadzania, oraz CAI: S 3230 w zakresie certyfikacji systemu FSSC.

Korzyści z Certyfikacji Systemów Zarządzania

  • zwiększenie szans na pozyskiwanie rynków;
  • zwiększenie efektywności wykorzystania zasobów;
  • pewność, że przedsiębiorstwo, organizacja, czy samorząd są skutecznie zarządzane i dążą do osiągnięcia wyznaczonych celów;
  • przewaga nad konkurencją;
  • prowadzenie działalności poprzez eliminacje zbędnych procesów;
  • wprowadzenie mechanizmów zarządzania zintegrowanego;
  • ograniczenie u klientów potrzeby kontroli;
  • wyzwolenie potrzeby zmian sprzyjającej tworzeniu kreatywnych postaw i nowych inicjatyw;
  • prestiż na rynku oraz duma i lojalność pracowników, którzy identyfikują się ze swoim pracodawcą;
  • pozyskiwanie zaufania klientów, co ułatwia prowadzenie relacji biznesowych.

Partnerzy PCBC S.A. doceniają

  • spełnienie wymagań, potrzeb i oczekiwań;
  • kompleksowe i skuteczne rozwiązywanie problemów;
  • metodyczne podejście do zarządzania procesem certyfikacyjnym;
  • budowanie partnerskich relacji.

Doświadczenie naszych auditorów oraz ekspertów daje gwarancję realizacji procesu certyfikacji na najwyższym światowym poziomie. Nasza reputacja niezależnego oraz bezstronnego eksperta buduje zaufanie.

Dlaczego wybrać PCBC S.A.

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. jest liderem na polskim rynku wśród jednostek certyfikujących systemy zarządzania oraz prekursorem w zakresie promowania międzynarodowych zasad dobrych praktyk w zarządzaniu.

  • PCBC S.A. to polska jednostka certyfikująca z ponad 55-letnim doświadczeniem;
  • Jako jedyna krajowa jednostka certyfikująca jest partnerem Międzynarodowej Sieci Jednostek Certyfikujących IQNet;
  • Certyfikaty wydawane przez PCBC S.A. są rozpoznawalne i uznawane na zasadach wzajemności na całym świecie;
  • PCBC S.A. wydało ponad 5000 certyfikatów dla organizacji krajowych i zagranicznych;
  • PCBC S.A. dysponuje bazą ponad 120 auditorów doskonalących swoją wiedzę i umiejętności w odniesieniu do specyfiki danej branży;
  • Specjaliści PCBC S.A. biorą czynny udział w implementowaniu norm międzynarodowych i europejskich do krajowego systemu normalizacyjnego poprzez udział w pracach Komitetów Technicznych działających przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym;
  • Terminy realizacji usług dostosowuje do oczekiwań Klientów;
  • PCBC S.A. cechuje partnerstwo, etyka, bezstronność, poufność.

PCBC S.A. jest jednostką akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji - Certyfikat Akredytacji nr AC019.

Szczegółowe informacje dotyczące zakresu akredytacji znajdują się na stronie Polskiego Centrum Akredytacji.

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ
Zespół ds. Sprzedaży

Anna Kłaput

Kierownik Zespołu ds. Sprzedaży

tel. + 48 22 46 45 430  

tel. 669 454 546

aklaput@pcbc.gov.pl

Danuta Muszyńska

Menadżer ds. rozwoju rynku

tel. + 48 22 46 45 437

tel. 669 474 742

dmuszynska@pcbc.gov.pl  

 


Dokumenty do pobrania

Informacje o Cookies

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.